Na początku grudnia 2019 roku złożyłem zamówienie o zwiększenie prędkości Internetu stacjonarnego do 1gb a co się z tym wiązało wymianę fun box z 2.0 na nowszy 3.0. Na początku zmieniłem dwa dekodery telewizyjne na nowsze. Została jeszcze wymiana modemu. Czekając na umówioną wizytę dnia 04.12.2019 między godziną 8:00 a 11:00 miał przyjść do mnie technik który dokona wymianę modemu. Gdy upłynęła już umówiona pora o której miał być technik aby wymienić mi sprzęt zacząłem dzwonić na infolinię i zapytałem się czemu nie przyszedł. Jak się okazało nie zostało do niego wysłane odpowiednie zlecenie, aby mógł się u mnie wstawić. Więc dużo się nie zastanawiając zacząłem wnikać dlaczego tak się stało. Wtedy konsultanci zaczęli stosować tzw. Spychologię z jednego na drugiego. W końcu mi powiedzieli, że mogę sam to zrobić. Zacząłem też jeździć do salonu głównego w Szczecinie. W końcu z konsultantką pracują w salonie zaczęliśmy składać reklamacje. Wtedy zaczęło też coś przynosić jakieś skutki najpierw mi zwiększyli prędkość. Gdy już zwiększyli prędkość ja ze swojej strony zacząłem dzwonić żeby mi wymienili sprzęt i zwrócili pieniądze które wydałem na kontakt z biurem obsługi aby uzyskać wymianę sprzętu który powinni wymienić wraz z większeniem prędkości. Po długich bataliach i reklamacjach dopiąłem swego i został mi modem wymieniony. Koszty które poniosłem związku nie dopełnieniem obowiązków któregoś z konsultantów który przyjmował moje zamówienie. Wszystko skończyło się tak jak powinno być załatwione podczas rozmowy.